Pensament crític

Amb què et quedes?

39 pensamientos en “Pensament crític

  1. Yo me quedo con la tablet porque se pueden usar mas cosas como internet y todo eso pero también me gusta el libro porque también tiene sus ventajas como por ejemplo que no se necesita recargar pero para mi la tecnología es mejor

  2. Jo em quedo amb la tablet perque es poden fer servir mes coses com internet y tot això però també m’agrada el llibre perque també te ventatges com per exsemple que nos’ha de recargar però per a mi la tecnología és millor

  3. Per a mi és molt millor la tecnologia però els llibres tenen alguna informació que Internet no té.
    Jo escolleixo el llibre per que una tableta necessita Wi-fi però un llibre no i tel pots emportar a al platja i no se li gasta la bateria.

  4. Em quedo amb la tablet perque pots fer servir Internet,jocS,musica,etc.Però un llibre te ventages de no explota,de no tenir que cargarse,etc.Jo estic dividida,m´agraden molt els llibres,però tambe la tecnología.

  5. A mi m’ha agrada la tablet perque pots llegir molts llibres només portant la tablet però el llibre
    es més fàcil de usar i no necesites recargar ni cap cable. Jo em quedería amb un empat.

  6. A mi, m’agraden les dos coses, el llibre està molt be, t’explica aventuraas, misteris… pero la Tablet tambés està molt be, perquè hi ha Internet, i pots trobar molta informació, però jo em quedo amb un empat, m’agraden els dos per igual.

  7. jo em quedo amb la tablet perque tesplicar les coses molt millor per que tu explicar molt millor ,
    pots informarte de moltes coses com para exempla en el llibre no saps que volan dir moltes coses
    en cambi en la tabled u voscas en el google i et surten mil solosions i mil respostes

  8. Jo agafaria les dues coses, perque el llibre és molt divertit i aprens a no fer faltes . L’IPad és més útil per treballar i per llegir noticies. Les dues coses estan bé però, l’IPad és més comude perquè t’ho pots endur a el treball, l’escola ect.

  9. Jo em quedo amb la tablet, perquè apart de poder llegir molts llibres, te altres funcions com:Jugar a jocs, mirar vídeos, parlar amb altre gent per webs públicas o privadas…

  10. Amb el llibre. Perque la tableta no té coses com el llibre, com per exemple la olor del llibre. Ademés si estàs molta estona amb la tableta, pots agafar mal de vista.

  11. La tablet et pot donar mal d’ulls si estàs molta estona i el llibre és més fàcil de llegir, però m’agraden les dues amb una petita preferència per el llibre.

  12. Yo me quedaría con el libro.
    Porque con los libros aprendo más y con la tablet porque te puede cegar si estás mucho rato y también te daña al cerebro y encima el libro es más practico.

  13. Jo hem quedo amb el llibre perquè es més lleuger, més fàcil de manejar i es fa malbé es pot arreglar però en canvi a la tablet es més dificil arreglar-lo.

  14. Jo trio el llibre, perquè quan el llegeixes es com si t’endinsesis en una aventura d’intre d’ell, a mes, els llibres tenen molts temes i n’hi ha molts pero de tablets només n’hi ha una.
    També son mes còmodes de portar, i no es tenen que arreglar, el llibre es simple però divertit per això es el meu preferit.

  15. Jo prefereixo les dues coses perque la tablet necesita conexió, però te jocs, internet, aplicacions… en canvi el llibre és més sencill, pots aprendre coses, ademés no necesita conexió, també hi han molts tipus de llibres, peròtots són diferents, en uns aprens unes coses i en altres un altre. Les tablets són totes iguals, i realment molt no s´apren, apart de si et descarregues uns llibres o algu així.

  16. jo prefereixo la tablet perquè és més avançada i pots descargar-te llibres gratis o llibres a un preu més econòmic. També pots descargar-te jocs i també pots conectar-te a internet ect.

Responder

